airproducts-logo Go to Home Page

Leveranciers

Leveranciers maken integraal deel uit van ons team. We hebben deze site gemaakt om u online toegang te bieden tot de inkoop- en crediteurenorganisaties. U vindt er informatie over het beheren van aan leveranciers gerelateerde items en beleidsregels.

We kopen jaarlijks meer dan $10 miljard in materialen, apparatuur, energie en diensten in bij meer dan 30.100 unieke leveranciers en dienstverleners wereldwijd. We willen samenwerken met leveranciers die zich inzetten voor ethisch zakendoen en die ons kunnen helpen waarde te leveren aan onze klanten.

Leveranciers moeten zich houden aan en voldoen aan onze wereldwijde gedragscode in hun zakelijke contacten met ons en duurzaamheid ondersteunen door middel van de principes die zijn uiteengezet in de verwachtingen van leveranciers van Air Products. Om ervoor te zorgen dat aan onze normen wordt voldaan, doen we het volgende:

  • Pre-kwalificeer leveranciers met behulp van commerciële en technische evaluaties
  • Evalueer voorstellen van leveranciers met het oog op energie-efficiëntie
  • Voer beoordelingen uit voor kritieke leveranciers
  • Gebruik een beoordelingssysteem om continuïteit te stimuleren
  • verbetering en erken prestatie
  • Bewaak doorlopende prestaties en productkwaliteit via beoordelingen
  • Volg de gedefinieerde procedures voor niet-naleving en herstel
  • Ontwikkelen van gezamenlijke corrigerende actieplannen
  • Organiseer gezamenlijke evenementen voor continue verbetering

Duurzaamheidsverwachtingen van onze leveranciers

Air Products wil zaken doen met bedrijven die onze zorg voor duurzaamheid delen via milieubeheer, sociale verantwoordelijkheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen en innovatieve oplossingen bieden voor de markten die wij bedienen.

MEER INFORMATIE

Veelgestelde vragen

"Er is een betaling geregistreerd in MyAccount, maar ik heb het bedrag niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?"
Het scherm met chequegegevens in MyAccount geeft u het controle- / conceptnummer van de Air Products-betaling.

Als er een papieren cheque is uitgegeven, kunt u de opdracht waarnaar de cheque is verzonden vinden door op de leveranciercode te klikken die op het scherm wordt weergegeven.

De ontvangst van een papieren cheque kan tot 10 werkdagen duren vanaf de datum waarop wij de cheque uitschrijven. Als u een sneller betalingsbewijs wilt ontvangen, kunt u het formulier Electronic Electronic Funds Transfer Authorization (Machtiging elektronische overboeking) invullen

Als u meer informatie of tracering nodig hebt, kunt u contact opnemen met de Accounts Payable Help Desk.

GERELATEERDE LINKS VOOR LEVERANCIERS